Monday 4 May 2015

Sokongan Seorang Suami :)

Bismillahirrahmanirrahim,

Baru je berapa hari saya register sebagai Shaklee Independent Distributor di bawah my sister Engku Attilla, saya tengah busy untuk study/baca/kaji all the Shaklee's supplement, mana tahu nanti tetiba orang tanya apa beza supplement shaklee dengan ubat ke, apa beza vitamin c shaklee dengan brand lain which is saya pun pernah makan je brand lain before jumpa shaklee ni, and mesti banyak lagi pertanyaan lain kan, so, I need to prepare myself first, takes time untuk faham plus cuba try sendiri supplement shaklee yang saya baru beli (selain apa yang saya dah makan sebelum ni). Actually supplement Shaklee ni ada banyak set, set  optimun health which is set asas untuk tubuh badan, set ibu hamil, set berpantang, set skincare, set slimming dan macam-macam lagi, tu yang best ! and Alhamdulillah Mr. F sangat memahami bila after isyak je saya pun start la study and googling, Mr.F pun bagi sokongan jugak ! sambil teman saya kat sebelah, apa lagi yang dia buat ?


Haa, ni la yang Mr. F buatkan ! x mintak pun tapi tu laa "Sokongan Seorang Suami", tolong edit gambar ni untuk promote SID saya :)


p/s : All the best mira ! Jangan hangat-hangat tahi ayam ! Semoga Allah tolong saya untuk saya tolong orang lain jugak :)

No comments:

Post a Comment