Tuesday 4 August 2015

My #shakleeeffect :)

Bismillahirrahmanirrahim

Alhamdulillah, dan 8 months plus saya start kenal shaklee and amalkan shaklee ! so sekarang nak share my #shakleeeffect :)

One of the reason nak share my #shakleeeffect ni sebab nak masuk group 'Kelab Nutrisi', closed grouped. So, my granny offerla sape-sape nak masuk group ni need to share their shakleeeffect. Dah memang banyakk sangat shaklee effect yang saya rasa/alami since amalkan supplement shaklee kan, so apa lagi terus laa post kat fb hihi 






Dalam malu-malu nak post, Alhamdulillah ramai jugak yang like hihi, reason lain adalah sebab saya nak share kebaikan yang saya dapat since amalkan shaklee, mane laa tahu kot kot orang lain ada masalah sama ngan saya, tp x tahu nak ambil supplement apa, then baca pasal saya post, terus dapat info and boleh try kan, insyaAllah dah boleh tolong orang selesaikan masalah :)


Alhamdulillah sangat-sangat my sister kenalkan saya pada shaklee ! and sekarang my mum pun puas hati sangat lepas amalkan shaklee, badan rase ringgan, makin cantik and glowing and bertenaga gitu, Alhamdulillah, my mum happy saya lagi happy !


Dalam mase 8 bulan saya kenal shaklee ni, saya bukan amalkan supplement je tau, saya jugak amalkan herbal blend multipurpose cream, cream yang saya sangat-sangat suka ! then guna Get Clean Water Pitcher shaklee, penapis air portable dari shaklee yang mudah dibawa kemana sahaja ! and guna jugak Basic H2 dari shaklee, pembersih rumah yang ada 1000 kegunaan, insyaAllah ade peluang saya share apa yang 'BESTT' sangat sampai semua product shaklee saya nak beli hihi





Engkumira
Penguna Tegar Vitamin Semulajadi :)

No comments:

Post a Comment